🎉 Ξεκινήσαμε το νέο μας WordPress plug-in! Κατεβάστε τώρα

Ηλεκτρονικό εμπόριο στη Γερμανία

Θέλετε να κατακτήσετε τη γερμανική αγορά με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Οι Γερμανοί είναι από τους μεγαλύτερους online αγοραστές στην Ευρώπη. Με περισσότερους από 83 εκατομμύρια κατοίκους, το ηλεκτρονικό εμπόριο στη Γερμανία είναι σχεδόν 5 φορές μεγαλύτερο από ό,τι στις Κάτω Χώρες και ο συνολικός κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι 2 φορές μεγαλύτερος. Το 2021, το 12% του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία θα αφορά αγορές από το εξωτερικό. Αρκετός λόγος για να διερευνήσετε αν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα είναι επιτυχημένο και στα γερμανικά. Αν φτιάξετε το ηλεκτρονικό κατάστημα, βεβαιωθείτε ότι όλες οι απαραίτητες πληροφορίες μπορούν να βρεθούν στον ιστότοπό σας. Ο Γερμανός πελάτης θέλει να γνωρίζει τα πάντα σχετικά με τους κανονισμούς, τις επιλογές επιστροφής και τους όρους προτού προβεί σε μια ηλεκτρονική αγορά. Προτιμά επίσης την ποιότητα και τις αναφορές από μια φθηνή τιμή. Επομένως, προσαρμόστε τις λέξεις-κλειδιά σας σε αυτό. Με τη βοήθεια του Clonable, η δημιουργία ενός γερμανικού ηλεκτρονικού καταστήματος ή ιστότοπου είναι πανεύκολη.

Οι 3 κορυφαίες online αγορές από το εξωτερικό:
  1. Κίνα

  2. Ηνωμένο Βασίλειο

  3. Αυστρία

Οι 3 κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων:
  1. Ρούχα και παπούτσια (30%)

  2. Σπίτι και κήπος (15%)

  3. Αθλητισμός και χόμπι (14%)

Top 3 αγαπημένες μέθοδοι πληρωμής:
  1. Ψηφιακό πορτοφόλι (Paypal, Allpay; 52%)

  2. Πιστωτική κάρτα (16%)

  3. Για λογαριασμό (13%)

Στοιχεία: Διασυνοριακή έρευνα για τους αγοραστές ηλεκτρονικού εμπορίου που διεξήχθη από τη Διεθνή Ταχυδρομική Συνεργασία (IPC)

Αξιοπιστία & Ιδιωτικότητα

Οι Γερμανοί αποδίδουν μεγάλη αξία στην αξιοπιστία και τις σφραγίδες έγκρισης. Με μια σφραγίδα έγκρισης δείχνετε ότι ένας ανεξάρτητος φορέας έχει εγκρίνει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και αυξάνετε τις πιθανότητες αγοράς από τον Γερμανό πελάτη. Επομένως, είναι σίγουρα συνετό να υποβάλλετε αίτηση για σήμα εμπιστοσύνης όταν μεταφράζετε έναν ιστότοπο στα γερμανικά. Αυτά τα γερμανικά σήματα καταστημάτων είναι τα πιο συνηθισμένα:

  • Αξιόπιστα καταστήματα: που ελέγχει αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σέβεται τα δικαιώματα των πελατών.
  • TÜV-SÜD Geprüft S@fer shopping: ειδική γερμανική σφραγίδα έγκρισης στην οποία ένας Γερμανός αναγνωρίζει την ποιότητα.
  • EHI Geprüfter Online-shop: σφραγίδα έγκρισης από την EHI, την πιο γνωστή εμπορική ένωση της Γερμανίας.
  • Datenschutz-Gütesiegel ips: αξιολογεί κυρίως την ασφάλεια και την προστασία των δεδομένων.

Η προστασία της ιδιωτικής ζωής στο διαδίκτυο εκτιμάται επίσης ιδιαίτερα στη Γερμανία. Οι γερμανικοί νόμοι σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής, το κολοφώνιο (Impressum), την αντιγραφή, την προστασία των δεδομένων και την αποθήκευση δεδομένων είναι πολύ αυστηρότεροι από ό,τι στις Κάτω Χώρες. Η δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων είναι επίσης υποχρεωτική εάν επεξεργάζεστε προσωπικά δεδομένα στον ιστότοπό σας. Σε αυτήν αναφέρεται, για παράδειγμα, πώς και γιατί συλλέγετε δεδομένα πελατών. Αναφέρετε επίσης πώς ο πελάτης σας μπορεί να διαγραφεί από ένα ενημερωτικό δελτίο, για παράδειγμα. Αναρτήστε αυτή τη δήλωση εμφανώς στο διαδικτυακό σας κατάστημα, όπως στο πάνω ή στο κάτω μέρος της αρχικής σας σελίδας.

Δημοφιλή webshops

Όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο στη Γερμανία, υπάρχουν μερικοί δημοφιλείς ιστότοποι που ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους. Ο πιο δημοφιλής ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία είναι το Amazon, ακολουθούμενος από το eBay και το Otto. Άλλοι δημοφιλείς ιστότοποι περιλαμβάνουν τις Zalando, AliExpress και Rakuten.

Εκδηλώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Τέλος, υπάρχουν μερικές σημαντικές εκδηλώσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο που λαμβάνουν χώρα στη Γερμανία και οι οποίες αξίζει να επισημανθούν. Αυτές περιλαμβάνουν το συνέδριο DMexco, το Online Trade Kongress και το Internet World Expo.

Έχετε ακόμα ερωτήσεις;

Στη συνέχεια, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Σχετικά ιστολόγια: