🎉 Ξεκινήσαμε το νέο μας WordPress plug-in! Κατεβάστε τώρα

Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ινδονησία: Πώς να χρησιμοποιήσετε το διαδικτυακό μάρκετινγκ για να επεκτείνετε την επιχείρησή σας στο μεγαλύτερο αρχιπέλαγος του κόσμου

Η Ινδονησία είναι το μεγαλύτερο αρχιπέλαγος στον κόσμο, αποτελούμενο από περισσότερα από 17.000 νησιά. Εκεί ζουν περισσότεροι από 250 εκατομμύρια άνθρωποι, γεγονός που την καθιστά την τέταρτη πολυπληθέστερη χώρα στον κόσμο. Η Ινδονησία είναι μια ελκυστική αγορά για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που επιθυμούν να επεκτείνουν την εμβέλειά τους. Αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να ξέρετε από πού να ξεκινήσετε.

Σε αυτό το άρθρο, εξετάζουμε το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ινδονησία και δίνουμε μερικές συμβουλές για το πώς να επεκτείνετε την επιχείρησή σας σε αυτή την τεράστια και μοναδική αγορά.

Το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ινδονησία

Το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ινδονησία βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα. Ωστόσο, αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς: η διαδικτυακή οικονομία της χώρας αναμένεται να φτάσει τα 130 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025. Συγκριτικά, το 2021 η διαδικτυακή οικονομία της Γερμανίας είχε αξία περίπου 99 δισεκατομμυρίων.

Προβλήματα

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν για την πλήρη αξιοποίηση αυτού του δυναμικού. Η υποδομή είναι ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια. Η Ινδονησία είναι ένα τεράστιο αρχιπέλαγος και πολλά από τα νησιά της είναι απομακρυσμένα και δύσκολα προσβάσιμα. Αυτό καθιστά δύσκολη και δαπανηρή την αποστολή αγαθών στους πελάτες.

Υπάρχει επίσης έλλειψη αξιόπιστης υποδομής πληρωμών. Πολλοί Ινδονήσιοι δεν έχουν πρόσβαση σε πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες και τα μετρητά εξακολουθούν να αποτελούν την κύρια μορφή πληρωμής. Αυτό δυσκολεύει τις επιχειρήσεις να δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές.

Τέλος, υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης στις διαδικτυακές επιχειρήσεις. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο υψηλό επίπεδο απάτης και απάτης στη χώρα. Ως αποτέλεσμα, πολλοί καταναλωτές διστάζουν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές.

Ευκαιρίες

Παρά τις προκλήσεις αυτές, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ινδονησίας αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς. Ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου στη χώρα έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια και ο αριθμός των online αγοραστών έχει τετραπλασιαστεί. Η Ινδονησία είναι πλέον η έκτη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Ως εταιρεία, το κλειδί είναι να επωφεληθείτε από αυτό γρήγορα και να ενισχύσετε τη θέση σας στη χώρα πριν από τους άλλους.

Οι 3 κορυφαίες online αγορές από το εξωτερικό:
  1. Κίνα

  2. Ηνωμένες Πολιτείες

  3. Σιγκαπούρη

Οι 3 κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων:
  1. Ρούχα και παπούτσια (31%)

  2. Ηλεκτρονικά και μέσα ενημέρωσης (23%)

  3. Τρόφιμα και περίθαλψη (16%)

Top 3 αγαπημένες μέθοδοι πληρωμής:
  1. Μετρητά και ηλεκτρονικά πορτοφόλια (28%)

  2. Τραπεζικές μεταφορές (27%)

  3. Πιστωτικές κάρτες (27%)

Στοιχεία: διάφοροι ιστότοποι

Συμβουλές για την επέκταση της επιχείρησής σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ινδονησία

1. Έρευνα της αγοράς και κατανόηση των προκλήσεων

Όπως είδαμε, υπάρχουν ορισμένες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν για να επιτύχει η επιχείρηση στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ινδονησίας. Είναι σημαντικό να κάνετε την έρευνά σας και να κατανοήσετε αυτές τις προκλήσεις πριν ξεκινήσετε την επέκταση της επιχείρησής σας.

2. Βρείτε μια θέση

Με πληθυσμό άνω των 250 εκατομμυρίων, η Ινδονησία είναι μια τεράστια και ποικιλόμορφη αγορά. Είναι σημαντικό να βρείτε μια θέση στην οποία θα στοχεύσετε με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

3. Χτίστε ένα ισχυρό εμπορικό σήμα.

Ένα ισχυρό εμπορικό σήμα θα είναι απαραίτητο για την επιτυχία στην Ινδονησία. Πρόκειται για μια χώρα όπου η εμπιστοσύνη είναι μεγάλο ζήτημα και οι εταιρείες πρέπει να εργαστούν σκληρά για να οικοδομήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

4. Επενδύστε στην εφοδιαστική.

Όπως αναφέραμε, η Ινδονησία είναι ένα τεράστιο αρχιπέλαγος και πολλά από τα νησιά είναι απομακρυσμένα και δύσκολα προσβάσιμα. Αυτό καθιστά τη ναυτιλιακή εφοδιαστική πρόκληση. Είναι σημαντικό να επενδύσετε σε καλή υποδομή ναυτιλίας και εφοδιαστικής για να φτάσετε στους πελάτες σας.

5. Εστίαση στα κινητά.

Το κινητό είναι η κυρίαρχη πλατφόρμα στην Ινδονησία. Περισσότερο από το 80% των χρηστών του διαδικτύου στη χώρα έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου. Αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπος και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα πρέπει όχι μόνο να είναι βελτιστοποιημένα για κινητά, αλλά και να πρωταγωνιστούν σε όλες τις αποφάσεις που λαμβάνετε.

6. Χρησιμοποιήστε τοπικές μεθόδους πληρωμής.

Όπως αναφέραμε, τα μετρητά εξακολουθούν να είναι η κυρίαρχη μορφή πληρωμής στην Ινδονησία. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να δέχονται τοπικές μεθόδους πληρωμής, όπως τραπεζικά εμβάσματα και ηλεκτρονικά πορτοφόλια. Συνδέστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με ένα σύστημα πληρωμών που προσφέρει επίσης αυτά τα συστήματα.

7. Μεταφράστε το περιεχόμενό σας.

Είναι σημαντικό να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας όταν επεκτείνετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ινδονησία. Τα αγγλικά από μόνα τους δεν αρκούν. Μεταφράστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στα ινδονησιακά, την επίσημη γλώσσα της χώρας. Αυτό θα δώσει επίσης στο κοινό-στόχο σας την εντύπωση ότι το λαμβάνετε σοβαρά υπόψη ως δυνητικούς πελάτες. Clonable μπορεί εύκολα να σας βοηθήσει σε αυτό.

8. Συνεργασία με εταίρους.

Η συνεργασία με τοπικές εταιρείες είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε στην αγορά της Ινδονησίας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε ορισμένες από τις προκλήσεις που αναφέραμε, όπως η έλλειψη εμπιστοσύνης και η έλλειψη κατανόησης της τοπικής αγοράς.

9. Επενδύστε στο μάρκετινγκ.

Καθώς η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ινδονησία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, είναι σημαντικό να επενδύσετε σε όλα τα είδη μάρκετινγκ για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας και να οδηγήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

10. Να είστε υπομονετικοί.

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ινδονησία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί χρόνος για να χτίσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι σημαντικό να είστε υπομονετικοί και να εστιάζετε μακροπρόθεσμα.

Έχετε ακόμα ερωτήσεις;

Στη συνέχεια, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Σχετικά ιστολόγια: