🎉 Ξεκινήσαμε το νέο μας WordPress plug-in! Κατεβάστε τώρα

Μετάφραση ιστοσελίδας Prestashop: μεταφράστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για παγκόσμια επιτυχία

Οι ιστότοποι μεταφράζονται όλο και περισσότερο σε πολλές γλώσσες. Κατανοητό, γιατί αν θέλετε να απευθυνθείτε σε ένα διεθνές κοινό, πρέπει να προσφέρετε τον ιστότοπό σας σε αυτές τις γλώσσες. Δυστυχώς, αυτές οι μεταφράσεις δεν πάνε πάντα καλά. Σε αυτό το άρθρο, αναλύουμε 10 από τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται κατά τη μετάφραση ενός ιστότοπου - και πώς να τα διορθώσετε.

Αν θέλετε να επεκτείνετε την εμβέλεια του ιστότοπού σας στο Prestashop σε ένα παγκόσμιο κοινό, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να μεταφράσετε το περιεχόμενό σας σε διάφορες γλώσσες. Η μετάφραση μπορεί να σας βοηθήσει να συνδεθείτε καλύτερα με τους διεθνείς πελάτες σας και να τους προσφέρετε μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία στον ιστότοπό σας.

Υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μεταφράσετε τον ιστότοπό σας στο Prestashop. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε:

1. Χρήση Clonable

Μέσω του Clonable, δεν έχετε καμία ταλαιπωρία. Όλα τακτοποιούνται μέσα σε μια ή 2 εβδομάδες. Και εντός 1 εργάσιμης ημέρας, θα λάβετε ένα demo του url σας σε άλλη γλώσσα, ώστε να ξέρετε πώς μπορεί να μοιάζει το webshop. Με το Clonable, μπορείτε να μεταφράσετε τον ιστότοπό σας σε περισσότερες από 25 γλώσσες, χωρίς να χρειάζεται να διατηρείτε δύο συστήματα διαχείρισης περιεχομένου. Με τις επιλογές εξατομίκευσης του Clonable, μπορείτε εύκολα να εφαρμόσετε διάφορες προσαρμογές τοπικοποίησης.

2. Χρησιμοποιήστε μια ενότητα μετάφρασης του Prestashop:

Για το Prestashop διατίθενται διάφορες μονάδες μετάφρασης, οι οποίες μπορούν να αυτοματοποιήσουν εν μέρει τη διαδικασία μετάφρασης του περιεχομένου του ιστότοπού σας. Αυτός μπορεί να είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να μεταφράσετε τον ιστότοπό σας, αν και η διαμόρφωση είναι συχνά πολύ περίπλοκη.

3. Προσλάβετε μια μεταφραστική υπηρεσία ή συμβουλευτείτε τους πελάτες σας

Εάν θέλετε να έχετε μεγαλύτερο έλεγχο της ποιότητας της μετάφρασης του ιστοτόπου σας, ίσως να θέλετε να προσλάβετε μια επαγγελματική μεταφραστική υπηρεσία. Εάν έχετε μεγάλη, διεθνή πελατειακή βάση, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να σας βοηθήσουν να μεταφράσετε τον ιστότοπό σας. Αυτό μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να λάβετε ακριβείς, εντοπισμένες μεταφράσεις του περιεχομένου σας και μπορεί επίσης να βοηθήσει στην οικοδόμηση μιας αίσθησης κοινότητας μεταξύ των πελατών σας. Σημειώστε ότι αυτή είναι συχνά μια πολύ πιο ακριβή επιλογή, αλλά μπορεί επίσης να σας δώσει τη σιγουριά ότι το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας μεταφράζεται με ακρίβεια. Απλά να έχετε υπόψη σας ότι δεν πρέπει μόνο να κανονίσετε τις μεταφράσεις, αλλά και να εισάγετε τα μεταφρασμένα κείμενα στον ιστότοπό σας.

4. Χρησιμοποιήστε αυτόματη μετάφραση:

Η μηχανική μετάφραση μπορεί να είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να μεταφράσετε τον ιστότοπό σας, αλλά είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι η ποιότητα της μετάφρασης μπορεί να μην είναι τόσο υψηλή όσο με έναν ανθρώπινο μεταφραστή. Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε αυτόματη μετάφραση, βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά το μεταφρασμένο περιεχόμενο πριν το δημοσιεύσετε στον ιστότοπό σας. Το μειονέκτημα της χρήσης μιας αυτόματης αυτόματης μετάφρασης, όπως το Google Translate, είναι ότι πρέπει επίσης να εισάγετε τις σελίδες στον ιστότοπό σας 1 προς 1.

5. Χρησιμοποιήστε ένα πολύγλωσσο θέμα Prestashop:

Εάν αρχίζετε να δημιουργείτε έναν ιστότοπο Prestashop από το μηδέν, σκεφτείτε να ξεκινήσετε χρησιμοποιώντας ένα πολύγλωσσο θέμα Prestashop. Αυτά τα θέματα έρχονται έτοιμα με μεταφράσεις για διάφορες γλώσσες, οπότε δεν χρειάζεται να κάνετε καμία επιπλέον εργασία για να μεταφράσετε το θέμα του ιστοτόπου σας. Ωστόσο, να έχετε υπόψη σας ότι σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να μεταφράσετε και να εισαγάγετε μόνοι σας όλα τα προϊόντα και το περιεχόμενο που αφορά την εταιρεία στο CMS σας.

Όποια μέθοδο και αν επιλέξετε, η μετάφραση του ιστοτόπου σας στο Prestashop μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να παρέχετε μια καλύτερη εμπειρία στους διεθνείς πελάτες σας.

Έχετε ακόμα ερωτήσεις;

Στη συνέχεια, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Σχετικά ιστολόγια: