🎉 Ξεκινήσαμε το νέο μας WordPress plug-in! Κατεβάστε τώρα

7 συμβουλές για διεθνή επιτυχία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση

Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση είναι δύο από τις σημαντικότερες πτυχές κάθε επιχείρησης. Εξάλλου, χωρίς μάρκετινγκ, οι δυνητικοί πελάτες δεν θα μάθαιναν ποτέ για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και χωρίς διαφήμιση, δεν θα είχαν ποτέ λόγο να τα αγοράσουν. Όταν μια εταιρεία επεκτείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο, οι προσπάθειες μάρκετινγκ και διαφήμισης πρέπει να σχεδιάζονται προσεκτικά ώστε να λαμβάνονται υπόψη οι πολιτισμικές διαφορές.

Ακολουθούν 7 συμβουλές για επιτυχία:

1. Κάντε μια διεθνή επιχειρηματική ανάλυση.

Πριν επεκτείνετε την επιχείρησή σας σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι σημαντικό να κατανοήσετε την αγορά στην οποία εισέρχεστε. Αυτό περιλαμβάνει την έρευνα της τοπικής κουλτούρας και της συμπεριφοράς των πελατών. Ποιες είναι οι αγοραστικές συνήθειες της αγοράς-στόχου σας; Τι εκτιμούν; Τι τους κινητοποιεί; Η απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια εκστρατεία μάρκετινγκ και διαφήμισης που θα έχει απήχηση στο κοινό σας.

2. Δημιουργήστε ένα διεθνές επιχειρηματικό σχέδιο.

Αφού κάνετε την έρευνά σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο για την παγκόσμια επέκτασή σας. Το σχέδιο αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει τον προϋπολογισμό σας για το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, καθώς και τους στόχους και τους σκοπούς σας. Χωρίς σχέδιο, είναι εύκολο να υπερβείτε τα έξοδα ή να ξεφύγετε από την πορεία σας.

3. Κατανόηση της κουλτούρας και της συμπεριφοράς των πελατών.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, είναι σημαντικό να κατανοήσετε την κουλτούρα της αγοράς-στόχου σας πριν ξεκινήσετε μια εκστρατεία μάρκετινγκ και διαφήμισης. Ποιες είναι οι αξίες τους; Τι βρίσκουν προσβλητικό; Τι γλώσσα μιλούν; Αφιερώνοντας χρόνο για να γνωρίσετε το κοινό σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια καμπάνια που θα έχει απήχηση σε αυτό.

4. Βρείτε τη σωστή διεθνή εμφάνιση για το εμπορικό σήμα σας.

Ανάλογα με το εμπορικό σήμα σας, μπορεί να χρειαστεί να κάνετε προσαρμογές για διαφορετικές αγορές. Για παράδειγμα, αν η μάρκα σας είναι νεανική και μοντέρνα, μπορεί να μην μεταφράζεται καλά σε μια πιο παραδοσιακή αγορά. Είναι σημαντικό να βρείτε μια διεθνή εμφάνιση που να αντιπροσωπεύει καλά την επωνυμία σας και να απευθύνεται στην αγορά-στόχο σας.

5. Συνεργασία με τοπικούς εταίρους.

Όταν επεκτείνετε την επιχείρησή σας σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι σημαντικό να συνεργάζεστε με τοπικές εταιρείες. Μπορούν να σας βοηθήσουν να περιηγηθείτε στο πολιτισμικό τοπίο και να αποφύγετε επιθετικά λάθη. Αυτοί οι εταίροι μπορούν επίσης να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για την τοπική αγορά.

6. Κάντε διεθνή έρευνα λέξεων-κλειδιών

Η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών και η ανάπτυξη ενός ξεχωριστού συνόλου λέξεων-κλειδιών για κάθε χώρα-στόχο είναι μια τεράστια πρόκληση. Σε τελική ανάλυση, πρέπει να λάβετε υπόψη τις προοπτικές και τα συμφέροντα πολλών ανθρώπων και ενδιαφερομένων μερών, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τις παγκόσμιες αγορές, τη συμπεριφορά αναζήτησης και τα γλωσσικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες.

Για να αξιοποιήσουν το πλήρες δυναμικό της αγοράς-στόχου και να μιλήσουν τη γλώσσα του κοινού-στόχου τους, είναι σημαντικό οι εταιρείες να απευθύνονται σε ειδικούς SEO που είναι φυσικοί ομιλητές της γλώσσας-στόχου, ή που έχουν αποδείξει την ικανότητά τους στο SEO για μια διεθνή αγορά.

7. Μεταφράστε όλο το περιεχόμενο και το διαφημιστικό σας υλικό

Όταν επεκτείνετε την επιχείρησή σας σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι όλα τα υλικά μάρκετινγκ και διαφήμισής σας είναι μεταφρασμένα. Αυτό μπορεί να αποτελέσει πρόκληση, καθώς συχνά περιλαμβάνει τεράστιο αριθμό σελίδων και κειμένων. Η συνεργασία με ένα αποτελεσματικό εργαλείο μετάφρασης όπως το Clonable μπορεί να εξασφαλίσει ότι το υλικό σας μεταφράζεται γρήγορα και με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, χωρίς να δαπανάτε τεράστια ποσά χρόνου και χρημάτων. Στη συνέχεια, αναθέστε σε έναν γηγενή μεταφραστή να ελέγξει τα βασικά κείμενα που παράγονται αυτόματα, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα που χρειάζεστε για διεθνή επιτυχία.

Έχετε ακόμα ερωτήσεις;

Στη συνέχεια, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Σχετικά ιστολόγια: